سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تأثیر اجرای طرح «رتبه بندی معلمان» بر کیفیت آموزشی کشور

  • کد خبر: ۸۱۹۵۶
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
تأثیر اجرای طرح «رتبه بندی معلمان» بر کیفیت آموزشی کشور
فلاحی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: رتبه بندی موجب می‌شود هم کیفیت آموزشی ما افزایش پیدا کند و هم در نظام آموزش و پرورش ایجاد شایستگی را شاهد باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، با اشاره به لایحه رتبه بندی معلمان و چالش‌هایی که این لایحه پشت سر گذاشت، عنوان کرد: بیش از ۱۰ سال است که هم فرهنگیان و هم نمایندگان منتظر هستند که این لایحه هرچه سریع‌تر به مجلس بیاید تا بررسی و تصویب آن نهایی شود.

وی افزود: مجلس قبل از عید کلیات لایحه را به صورت دوشوری تصویب کرد تا مجددا در پایان دولت قبلی به دولت جدید بازنگردد، در کمیسیون نیز بند به بند آن بررسی و اصلاح شد تا بند هفتم که مربوط به مسائل مالی بود. هزینه رتبه بندی معلمان حداقل ۳۰ هزارمیلیارد تومان است.

نماینده مردم همدان تصریح کرد: دولت سابق ۵ هزار و دویست میلیارد برای این موضوع در نظر داشت، ولی آقای نوبخت ادعا می‌کرد که برای این لایحه ۶۰ هزارمیلیارد تومان در نظر گرفته شده است و برای همین مسائل مالی، این لایحه در این مدت میان کمیسیون آموزش و تحقیقات و سازمان برنامه و بودجه در کش و قوس بود و این مساله موجب شده بود که لایحه رتبه بندی نهایی نشود.

فلاحی ادامه داد: امیدوارم مسائل مالی لایحه رفع شده باشد، تا دوباره دچار چالش نشود، برای این ۳۰ هزار میلیارد تومان یا باید ردیف جدیدی ایجاد کنیم یا از ردیف‌های دیگر کمک بگیریم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان اضافه کرد: رتبه بندی معلمان موجب می‌شود هم کیفیت آموزشی ما افزایش پیدا کند و هم در نظام آموزش و پرورش ایجاد شایستگی را شاهد باشیم تا بر اساس آن شایستگی‌ها مشکلات معیشتی معلمان رفع شود.

منبع: ایسنا


اینجا بخوانید: متن کامل «لایحه رتبه‌بندی معلمان» منتشر شد + دانلود (مهر ۱۴۰۰)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->