چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تاکید بر اختصاص بودجه به حاشیه شهر مشهد

  • کد خبر: ۹۵۹۸۶
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
تاکید بر اختصاص بودجه به حاشیه شهر مشهد
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امروز سالروز رحلت حضرت ام البنین ( س) و روز تکریم مادران شهداست که باید گفت انقلاب اسلامی ثمره زحمات مادران و همسران شهداست.

همتی | شهرآرانیوز، مهدی ناصحی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به تکریم مادران شهدا در شورای اسلامی شهر مشهد که روز گذشته با حضور آن‌ها برگزار شد افزود: باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

وی در ادامه با اشاره بر روز ۲۶ دیماه که یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی است، افزود: مسلما مردم و حضورشان در صحنه باعث تداوم انقلاب اسلامی بود.

به گفته وی، ۲۷دی‌ماه سالروز درگذشت نواب صفوی است که بسیاری از این اتفاقات که در انقلاب اسلامی شاهدش هستیم، مدیون و مرهون شهدا هستیم.  

ناصحی در ادامه با ابراز تاسف از اینکه متاسفانه این روز‌ها به دلایل که روشن نیست عده‌ای در فضای مجازی مدیریت شهری را نقد‌های غیر منصفانه می‌کنند و دنبال حواشی هستند، افزود: در شورای ششم این روز‌ها درگیر اصلاح بودجه هستیم، که بعضاً ساعت‌ها بررسی جزئیات این بودجه به طول می انجامد، نکته‌ای که دربودجه مدنظر شوراست، تخصیص بودجه به حاشیه شهر است. تا امروز میانگین تخصیص بودجه به حاشیه شهر ۱۵درصد بوده، امیدواریم بتوانیم به ۳۰ درصد برسانیم تا فاصله به وجود آمده را با کمک شهرداری مرتفع کنیم.

مصوبات

تصویب لایحه نامگذاری معابر فرعی به نام شهدای گرانقدر

ماده واحده: شهرداری مشهد مقدس مکلف است، نسبت به نامگذاری تعدادی از معابر فرعی به نام شهدای گرانقدر به شرح ذیل اقدام نماید.
۱. نامگذاری معبر فرعی توس ۴۷ واقع در بلوار توس با حفظ شماره به نام شهید حسن الهی (منطقه ۲)
۲. نامگذاری معبر فرعی شهید درودی ۷ واقع در بلوار توس، توس ۴۱ با حفظ شماره به نام شهید ابوالفضل طاهری (منطقه۲)
۳. نامگذاری معبر فرعی پیامبر اعظم (ص) ۵ واقع در بزرگراه پیامبر اعظم (ص) با حفظ شماره به نام شهیدحسین پایدار (منطقه ۱۰)

 

تصویب لایحه اعمال ماده ۹ قانون نحوه خرید و تملک اراضی و املاک برای اجرای برنامه‌های عمومی، عمرانی و نظامی در محور بزرگراه پیامبر اعظم (ص) با قید دو فوریت

ماده واحده: به شهردار مشهد مقدس (به عنوان بالاترین مقام اجرایی شهرداری) اجازه داده می‌شود با توجه به ضرورت و تسریع در اجرای طرح احداث چپگرد بزرگراه پیامبر اعظم (ص) به بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی (پیامبر اعظم (ص) ۱۱۳ تا ۱۱۹)، نسبت به تملک و تحصیل حریم مقدار در مسیر ملک با پلاک ثبتی ۹۹ فرعی از ۱۷۴ اصلی بخش ۱۰ مشهد به مساحت ۱۳۶۶،۲۷ مترمربع که در تصرف ورثه مرحوم حسین ماهرویی و ... می‌باشد، از طریق اعمال ماده ۹ لایحه قانونی نحوه خرید و تملک اراضی و املاک برای اجرای برنامه‌های عمومی، عمرانی و نظامی دولت طبق نقشه پیوست (مهر شده توسط شورای اسلامی شهر) اقدام نماید.

تصویب لایحه اعمال ماده ۹ قانون نحوه خرید و تملک اراضی و املاک برای اجرای برنامه‌های عمومی، عمرانی و نظامی دولت در محور بزرگراه پیامبر اعظم (ص) با قید دو فوریت

▫️ماده واحده: به شهردار مشهد مقدس (به عنوان بالاترین مقام اجرایی شهرداری) اجازه داده می‌شود با توجه به ضرورت و تسریع در اجرای طرح احداث چپگرد بزرگراه پیامبر اعظم (ص) به بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی (پیامبر اعظم (ص) ۱۱۳ تا ۱۱۹) نسبت به تملک و تحصیل حریم مقدار در مسیر ملک با پلاک ثبتی ۹۸ فرعی از ۱۷۴ اصلی بخش ۱۰ مشهد به مساحت ۳۴۷۱.۱۵ مترمربع که در تصرف شرکت نسبی تولیدی متعلق به آقای محمدجواد رضائیان یزدی و پسران می‌باشد، از طریق اعمال ماده ۹ لایحه قانونی نحوه خرید و تملک اراضی و املاک برای اجرای برنامه‌های عمومی، عمرانی و نظامی دولت برابر نقشه پیوست (مهر شده توسط شورای اسلامی شهر) اقدام نماید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->