سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

خودرو پورشه با رانندگی نوجوان ۱۶ ساله توقیف شد

  • کد خبر: ۹۸۱۱۸
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
خودرو پورشه با رانندگی نوجوان ۱۶ ساله توقیف شد
سرهنگ همه خانی از توقیف یک دستگاه سواری پورشه در محدوده بزرگراه چمران به غرب نرسیده به یادگار جنوب بدلیل انجام تخلفات حادثه ساز و حرکات نمایشی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ساعت ۱۳:۴۰ روز جمعه در مسیر بزگراه چمران به غرب نرسیده به یادگار جنوب یک خودروی پورشه با راننده‌ای ۱۶ ساله توقیف و به پارکینگ هدایت شد. این خودرو پیش‌تر نیز دارای ۳ فقره دستور قضایی (توقیف) بوده است.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران، سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ مشاهده می‌کند که یک دستگاه سواری پورشه در حال انجام تخلفات حادثه ساز و حرکات نمایشی در این محدوده می‌باشد.

به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران، سرکلانتر پلیس بزرگراه دستور اجرای طرح مهار را به عوامل می‌دهد و این پورشه متوقف و وقتی راننده از خودرو پیاده می‌شود، تیم پلیس با فردی ۱۶ ساله روبرو می‌شوند.

سرهنگ‌همه خانی گفت: پدر و مادر خانواده با اصرار و دلسوزی سوییچ خودرو را در اختیار نواجوانان و افرادی که گواهینامه ندارند قرار ندهند و به کودکان خود از همان کودکی آموزش‌های لازم در خصوص قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را بدهند و خود نیز در مقابل چشمان فرزندان خود، مرتکب تخلفات رانندگی نشوند تا شاهد بیشترین و تاثیرگذارترین آموزش‌ها فرهنگ سازی را در زمینه رانندگی رانندگان آینده در خانواده‌ها توسط والدین باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->