احداث سایه‌بان‌های جدید در مسیر‌های پرتردد حرم‌ امام‌رضا(ع) پیکر پدر شهیدان «واحدی‌فیض‌آبادی» در مشهد تشییع شد هنرمندانی که دل در گرو حسین (ع) دارند | روایتی از حضور اصحاب رسانه و هنر مشهد در هیئت مذهبی ماه + فیلم یک تنگ بلور در میدان مین آداب استغفار و توبه چیست؟ امام‌سجاد(ع) مظهر تقوا و تواضع است تضمین بقای دین و سلامت اجتماع با امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر نگاهی به بینش و منش واعظ شهیر مرحوم آیت ا... غلامرضا دهشت| عالم خیراندیش ۶ نمایش آیینی و تعزیه‌خوانی در محرم و صفر مجوز اجرا گرفتند ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در حرم امام‌رضا(ع) خواب ممنوع، روزِ بیداری است! یادی از شیخ احمد کافی به‌مناسبت سالگرد درگذشت این واعظ محبوب ۲۰۰ مسجد استان در رویداد نوجوانانه تربیتی «هشتادیوم» پای کار هستند بازخوانی اهداف بنیادین قیام عاشورا در آینه عقل و نقل رونمایی از طرح حفظ تصویری قرآن کریم در مشهد + فیلم پژمان‌فر: باید بی‌سوادی قرآنی را در کشور برطرف کنیم
سرخط خبرها

پذیرش بیش از ۳۴ هزار زائر در ستاد اسکان فرهنگیان مشهد

  • کد خبر: ۱۷۵۷۱۶
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
پذیرش بیش از ۳۴ هزار زائر در ستاد اسکان فرهنگیان مشهد
ستاد اسکان فرهنگیان مشهد، از ۲۷ خرداد تاکنون، پذیرای ۳۴ هزار و ۶۹۷ نفر زائر بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: آمار پذیرش اسکان فرهنگیان مشهد از ۲۷ خرداد تا ۳۱ تیرماه۱۴۰۲، ۳۴ هزار و ۶۹۷ نفر بوده است.

سید ابوالفضل حسینی در خصوص اسکان فرهنگیان در استان در تعطیلات تابستان سال جاری گفت: آمار پذیرش مهمانان فرهنگی در مشهد از ۲۷ خرداد تا شنبه ۳۱ تیرماه۱۴۰۲، ۷ هزار و ۴۵۱ خانوار، ۳۴ هزار و ۶۹۷ نفر و ۱۷۰ هزار و ۱۵ نفر روز بوده است.

وی ادامه داد: ستاد اسکان فرهنگیان مشهد مقدس در ایام تابستان با آماده سازی بیش از ۱۵۰ مدرسه در سه پایگاه ثامن یک، پنج و دو از ۲۷ خرداد تا ۲۰ شهریور پذیرای زائرین آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت نیاز پایگاه های ثامن سه و چهار در مشهد متعاقبا فعال می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->