چرا تصویب بزرگ‌ترین قرارداد خرید واگن اهمیت دارد؟ | شتاب مترو مشهد با خرید ۶۰ واگن قطار شهری + فیلم  اجرای ۵۳ عنوان اصلی فعالیت استقبال از بهار توسط معاونت خدمات شهری مشهد مجموع فروش صنایع‌دستی خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۴ به بیش از ۷۸ میلیارد تومان رسید نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: سال ۱۴۰۴ تلاش‌های مدیریت شهری در دوره ششم به ثمر خواهد نشست خراسان رضوی با ۸۶ رویداد گردشگری در صدر کشور قرار گرفت | پیش بینی توسعه اقامتگاه‌های بومگردی روایت روزنامه «حبل‌المتین» از نخستین گلوله‌زنی به حرم مطهر امام رضا (ع) در ۱۱۹ سال پیش | ترکیدن بغض فقرا در صحن مقدس مشهد میزبان نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی و گردشگری با حضور کشور‌های منطقه می‌شود دبیریان: طرح جامع حمایت از سرمایه‌گذاران در شورای شهر مشهد تصویب شد رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت شهری باید با ایجاد بستر‌های اعتمادساز، مردم را به سرمایه‌گذاری در تولید ترغیب کند هوای مشهد امروز هم آلوده است (۱۹ فروردین ۱۴۰۴) بیش از ۲۵ درصد نیاز آبی فضای سبز مشهد از پساب تامین می‌شود سخنگوی شورای شهر مشهد: انعقاد قرارداد تولید ۶۰ دستگاه واگن خط یک متروی مشهد اتفاقی بسیار مهم در طول تاریخ دوران مدیریت شهری است عضو شورای اسلامی شهر مشهد: بسترهای زیادی برای تحقق شعار سال در شهرداری مشهد وجود دارد ماجرای گلوله‌زنی به حرم مطهر امام رضا (ع) در ۱۱۹ سال پیش | گلوله‌های احتکار بر تن مردم سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: نظراتم در خصوص شهردار جنبه شخصی ندارد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: نباید به مسائل کوچک و پیش‌پا افتاده در شورا اهمیت دهیم| در هر جلسه شورا باید طرح جدیدی را برای مردم ارائه دهیم رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد: افزایش ۲ هزار میلیارد تومانی بودجه معاونت خدمات شهری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: دولت، سهم مشهد در مالیات بر ارزش افزوده را مشخص کند + فیلم
سرخط خبرها

شهرداری مشهد به دنبال مدلی برای فروش میوه و سبزیجات با قیمتی کمتر از میادین عرضه میوه و تره بار است

  • کد خبر: ۱۷۷۵۶۵
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
شهرداری مشهد به دنبال مدلی برای فروش میوه و سبزیجات با قیمتی کمتر از میادین عرضه میوه و تره بار است
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: دستور شهردار مشهد این بود که در بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری رویکرد خدماتی شود؛ یعنی ما درآمدی از این حوزه نداشته باشیم. بنابراین دنبال این هستیم مدلی داشته باشیم که اقلام را با قیمت میدان یا حتی کمتر از آن قیمت عرضه کنیم.

محمدجواد مشیری در گفتگو با شهرآرانیوز، با بیان اینکه به زودی تغییر رویکردی در بازار‌های میوه خواهیم داشت، اظهار کرد: ما به دنبال مدل مناسبی هستیم تا بازار‌های میده و تره‌بار مشابه فروشگاه‌های شهر ما خدمت بیشتری عرضه کنند.

وی افزود: از یک ماه پیش در حال اجرای این مدل به عنوان پایلوت نبش صیاد شیرازی ۱۷ هستیم که ۱۰ قلم میوه و تره‌بار شامل پیاز، گوجه‌فرنگی، خیار و سیب‌زمینی و ۶ میوه فصل است را به قیمت میدان عرضه می‌کنیم تا میزان استقبال مردم و مدل آن بررسی شود که هم برای ما زیان‌آور نباشد و هم بتوانیم خدمات بهتری بدهیم.

مشیری بیان کرد: ما ۱۷ بازار داریم که اقلام را با ۱۵ تا ۲۰ درصد بالاتر از قیمت میدان می‌فر‌وشند. دستور شهردار مشهد این بود که رویکرد خدماتی شود؛ یعنی ما درآمدی از این حوزه نداشته باشیم، بنابراین دنبال این هستیم مدلی داشته باشیم که اقلام را با قیمت میدان یا حتی پایین‌تر عرضه کنیم. احتمالا تا ۱۵، ۲۰ روز دیگر مدل را نهایی می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: این بازار‌ها به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کنند. ما به دنبال این هستیم که محصولات مستقیم از خود تولیدکننده خریداری شود. اگر این اتفاق رخ دهد در حوزه تولید، اشتغال ایجاد خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->