نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد
سرخط خبرها

برف و باران جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت (۲۸ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۲۳۲۲
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
برف و باران جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت (۲۸ بهمن ۱۴۰۲)
رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بارش باران و برف روز شنبه در برخی شهرستانها موجب لغزندگی سطح جاده ها در این مناطق شده است.

به گزارش شهرآرانیوز یوسف بنی اسدی افزود: هم اکنون بارش برف در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان موجب لغزندگی سطح این مسیر شده است.

وی ادامه داد: بارش باران نیز به طور متناوب در مناطق مختلف ادامه دارد، اما هم اکنون بارش‌ها جاده‌های تایباد و نیشابور به ویژه بخش سرولایت این شهرستان را تحت تاثیر قرار داده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی اظهار کرد: مه گرفتگی در جاده‌های قوچان- درگز در محدوده گردنه امام قلی و مشهد -کلات در گردنه گوجگی موجب کاهش دید افقی رانندگان در این مسیر شده است.

بنی اسدی افزود: فردا یکشنبه در برخی ساعات و با افت دما به زیر صفر درجه سانتیگراد شاهد بارش برف در حوزه راه‌های فریمان و جاده‌های قوچان- سبزوار، درگز- قوچان، مشهد- کلات، باغچه- نیشابور، سرخس - مشهد، تربت جام- صالح آباد، باغچه -تربت حیدریه، تربت حیدریه- باغچه، کاشمر- نیشابور، سبزوار- بردسکن و خواف- تایباد خواهیم بود و براساس پیش بینی‌ها میزان بارش‌ها از یک تا پنج سانتیمتر برف متغیر است.

براساس اعلام داره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش باران و برف همراه کاهش دما تا روز دوشنبه سراسر استان را در بر می‌گیرد.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->