NotebookLM: ده نکته طلایی برای استادشدن در ابزار قدرتمند گوگل + راهنما به‌زودی امکان پرداخت با ریال دیجیتال در فروشگاه‌های اینترنتی فراهم می‌شود معرفی بازی Tofu Drifter + دانلود اندروید و IOS هشدار مایکروسافت به کاربران اپلیکیشن Authenticator: رمزهای عبور خود را ذخیره کنید واردات همه برند‌های گوشی همراه آزاد شد (۱۰ خرداد ۱۴۰۴) شرکت ایکس سرویس پیام‌رسان XChat را برای برخی کاربران فعال کرد نمونه ارتقایافته ماهواره کوثر آماده پرتاب می‌شود واکنش ایلان ماسک به اضافه‌شدن گراک به تلگرام: هنوز قراردادی امضا نشده است! گوگل: برای حل مشکل خالی‌شدن سریع باتری در اندروید اینستاگرامتان را آپدیت کنید! آپدیت جدید هوش مصنوعی دیپ‌سیک منتشر شد (۸ خرداد ۱۴۰۴) ایلان ماسک پایان مأموریتش در دولت ترامپ را رسماً اعلام کرد کدام بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۲۴ بیشترین کاربران را داشته‌اند؟ + جدول پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۵ عکس‌های سه‌بعدی اینستاگرام به هدست‌های Meta Quest می‌آیند استخراج قانونی رمزارز فقط در زمان‌های غیرپیک مجاز است هوش مصنوعی گراک تاچندماه دیگر به تلگرام اضافه می‌شود + فیلم وزیر ارتباطات: باید معیشت مردم در افزایش تعرفه اینترنت مدنظر قرار بگیرد هوش مصنوعی در آینده وردپرس نقش محوری خواهد داشت مالکیت رمزارز‌ها در سال ۲۰۲۵ افزایش چشمگیری یافته است اپ گوگل در زبانه‌ای جدید تصاویر موضوعی نمایش می‌دهد
سرخط خبرها

معرفی کتاب «شکست سریع یا پیـروزی بزرگ»

  • کد خبر: ۴۰۴۲۱
  • ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
معرفی کتاب «شکست سریع یا پیـروزی بزرگ»
در کتاب «شکست سریع یا پیروزی بزرگ، برنامه‌ای برای راه‌اندازی استارت‌آپ»، اثر «برنارد شرودر»، با فرایند‌های صحیح تولید ناب و روش‌های کسب درآمد با توجه به نیاز‌های بازار آشنا می‌شوید.
شهرآرانیوز - بیشتر افرادی که می‌خواهند در دنیای کارآفرینی و استارت‌آپی قدم بگذارند به دنبال نقشه راهی هستند که بتوانند بر اساس آن مسیر‌های شکل‌گیری یک استارت‌آپ را بگذرانند. در این مسیر ۲ راه وجود دارد: راهی که از کسب‌و‌کار‌های سنتی نشئت گرفته است و به ایجاد برنامه‌ریزی‌های دقیق و پلن‌های کسب‌و‌کار تکیه دارد و مسیر دوم که در کتاب به‌تفصیل معرفی می‌شود و هدف آن تسریع فرایند و پیشرفت با حداقل منابع است.
رویکرد سنتی برای کارآفرین بودن معمولا عبارت بوده است از پیدا کردن ایده و نوشتن طرح کسب‌وکار، چند ماه به دنبال سرمایه‌گذار گشتن و شروع به ساخت و فروش محصول. مشکل این رویکرد این است که بازار‌های امروزی خیلی سریع تغییر می‌کنند و این احتمال وجود دارد که طرح کسب‌وکار شما پیش از اینکه به پایان برسد قدیمی شود. قطعا شما نمی‌خواهید همه پولی که جذب کرده‌اید را برای تولید محصولی که مشتری ندارد هزینه کنید.
 
رویکرد بهتر این است که از روش «چهارچوب مدل ناب» استفاده کنید که بر بازخورد گرفتن از مشتری‌ها مبتنی است. این رویکرد می‌گوید اگر می‌خواهید یک محصول را بفروشید، کافی است آن را درست کنید. اگر می‌خواهید خدماتی را بفروشید، کافی است آن را ارائه کنید. اگر می‌خواهید یک شرکت تأسیس کنید، کافی است آن را تأسیس کنید. هیچ زمانی نبوده است که مثل امروز در زمان حال زندگی کنیم.
برنارد شرودر، نویسنده «شکست سریع یا پیروزی بزرگ»، مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه سن‌دیگو است. او علاوه بر اینکه در دانشگاه سن‌دیگو کارآفرینی تدریس می‌کند، به عنوان مشاور و رهبر استراتژیک، با صد‌ها استارت‌آپ نیز همکاری می‌کند.
پیش از اینکه برنارد شرودر به دانشگاه بپیوندد، شریک ارشد انجمن بازاریابی CKS بود و در برندسازی و بازاریابی اولیه شرکت‌های یاهو، آمازون، کوربیس، ESPN، تراولاسیتی و دیگر شرکت‌ها بزرگ همکاری کرده است. او همچنین با اپل، نایکی، جنرال‌موتورز، آمریکن‌اکسپرس و دیگر شرکت‌های برتر دنیا کار کرده است. پس اگر قصد دارید استارت‌آپی برای خود راه بیندازید، خواندن این کتاب و استفاده از راهنمایی‌های فردی با این مقدار تجربه در حوزه‌های کارآفرینی، بسیار راهگشا خواهد بود.
 
معرفی کتاب «شکست سریع یا پیـروزی بزرگ»
 
شکست سریع یا پیروزی بزرگ

نویسنده: برنارد شرودر

انتشارات: کتابراه
 
 
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->