۱۷۷ کشته و ۶۲۰۰ مجروح در تصادفات ۵ روز اول طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) ۳۰۰ نیروی هلال احمر پوشش مراسم سال تحویل در حرم رضوی را بر عهده دارند آغاز سال نو در خراسان رضوی همراه با بارش باران فرماندار مهران: ۱۵ هزار زائر از مرز خارج شده‌اند | کندی حرکت مربوط به تعداد کم گیت‌های عراقی است آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران
سرخط خبرها

خبر خوش تامین اجتماعی برای تکمیل سوابق پرداخت حق بیمه

  • کد خبر: ۴۳۱۱۷
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
  • ۵۱
خبر خوش تامین اجتماعی برای تکمیل سوابق پرداخت حق بیمه
امکان تکمیل سوابق پرداخت حق بیمه به طور اختیاری فراهم شد.

به گزارش شهرآرانیوز، برای بیمه شدگانی که به دلیل ماهیت شغلی خود به صورت کسری از ماه درکارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی اشتغال به کار دارند و خواهان تکمیل سوابق پرداخت حق بیمه هستند، امکان تکمیل سوابق پرداخت حق بیمه به طور اختیاری فراهم شد.

مشمولین این بخشنامه، افرادی هستند که به صورت پاره وقت(کسری از ماه) در کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی اشتغال به کار دارند و برای آنان در ماه موردنظر(حداقل یک روز) سابقه پرداخت حق بیمه لحاظ شده باشد.

حداکثر سن پذیرش درخواست متقاضی تکمیل سوابق پرداخت حق بیمه برای مردان و زنان ۵۰ سال تمام در تاریخ ثبت تقاضا خواهد بود. درصورتی که سن متقاضی در زمان ثبت تقاضا بیش از سن مذکور باشد، پذیرش درخواست وی منوط به داشتن سابقه پرداخت حق بیمه قبلی معادل مازاد سنی مقرر خواهد بود. تمامی بیمه شدگان متقاضی که حداقل ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه را دارند، از اعمال شرط سنی معاف خواهند بود.


ارائه درخواست، عقد قرارداد و صدور برگ پرداخت حق بیمه کسری از ماه صرفاً در زمان حیات بیمه شده امکان پذیر است و انجام فرایند‌های یادشده تحت هیچ شرایطی توسط بازماندگان مجاز نخواهد بود.
در صورت صدور برگ پرداخت حق بیمه در زمان حیات بیمه شده، امکان پرداخت حق بیمه توسط بازماندگان تا پایان مهلت مقرر میسر است.


ارائه درخواست توسط متقاضی و یا وکیل قانونی وی امکان پذیر خواهد بود. واحد‌های اجرایی مکلفند بلافاصله پس از ثبت تقاضا حداکثر ظرف ۲ ماه از تاریخ ثبت درخواست، استحقاق یا عدم استحقاق بیمه شده (سن و سابقه) را به وی اعلام کنند و بیمه شده نیز می‌بایست حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ اعلام موافقت سازمان جهت انعقاد قرارداد اقدام کند. مشروط بر اینکه از تاریخ ثبت درخواست تا عقد قرارداد بیش از ۳ ماه سپری نشده باشد. بدیهی است چنانچه به عللی ۳ ماه مهلت مقرر (۲ ماه واحد اجرایی و یک ماه متقاضی) سپری شود، پذیرش تقاضا منوط به ارائه درخواست مجدد و رعایت سایر شرایط مقرر خواهد بود.
متقاضی مجاز به پرداخت حق بیمه کسری از ماه خود حداکثر از تاریخ ثبت درخواست به بعد بوده و کسری سوابق گذشته مربوط به قبل از درخواست به هیچ عنوان ملاک عمل و مشمول پرداخت نخواهد بود.
وصول حق بیمه کسری از ماه جهت ماه‌های بدون کارکرد (صفر) امکان ندارد.

متقاضیان مشمول می‌توانند با یک مرتبه ارائه درخواست و انعقاد قرارداد نسبت به تکمیل سوابق خود اقدام کنند و نیازی به تجدید قرارداد جهت پرداخت کسری ماه‌های سال‌های آتی نخواهد بود.

فقدان کارکرد یا عدم پرداخت حق بیمه کسری از ماه به مدت یک سال از تاریخ آخرین ماه پرداخت حق بیمه (حسب مورد توسط کارفرما یا متقاضی) موجب لغو قرارداد می‌شود که در این صورت پذیرش درخواست مجدد منوط به احراز شرایط سنی و سایر شرایط مقرر خواهد بود.
متقاضی می‌بایست از ابتدای آذرماه لغایت پایان بهمن ماه هر سال نسبت به اخذ برگ پرداخت و واریز حق بیمه شش ماهه نخست و از ابتدای خرداد سال بعد لغایت پایان مرداد ماه همان سال نسبت به اخذ برگ پرداخت و واریز حق بیمه شش ماهه دوم سال قبل به صورت یک جا اقدام کند.
در صورتی که متقاضی خارج از موعد مقرر نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کند، امکان پذیرش سوابق ناشی از آن میسر نخواهد بود و مبلغ پرداختی به وی مسترد می‌شود.

سهم حق بیمه متقاضی برای استفاده از تعهدات موضوع قانون تامین اجتماعی و همچنین بابت حمایت‌های درمانی ماده (۳) قانون (به استثنای غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری و کمک هزینه ازدواج موضوع بند» ج» و تبصره ذیل ماده مذکور) مجموعا ۲۷ درصد است.
بر اساس ماده (۲۸) قانون تامین اجتماعی علاوه بر نرخ حق بیمه مورد اشاره، به میزان ۳ درصد حق بیمه نیز به عهده دولت خواهد بود.

 

دستمزد مبنای پرداخت حق بیمه:

دستمزد روزانه مبنای محاسبه و پرداخت حق بیمه عبارت است از دستمزد روزانه همان ماهی که سابقه آن به اعتبار پرداخت حق بیمه به صورت کسری از ماه ایجاد شده است، مشروط بر اینکه از حداقل دستمزد مصوب شورایعالی کار کمتر و از حداکثر دستمزد مصوب بیشتر نباشد. ضمنا لازم است قبل از محاسبه دستمزد مبنای پرداخت حق بیمه، از جمع آوری کلیه سوابق بیمه شده اطمینان حاصل شود.

سوابق ناشی از پرداخت حق بیمه کسری از ماه با توجه به عدم اشتغال بیمه شده در این مدت به عنوان سوابق سخت و زیان آور ملاک عمل نیست.
نوع بیمه این قبیل از بیمه شدگان تحت عنوان تکمیل سوابق پرداخت حق بیمه به صورت کسری از ماه «خواهد بود.
در صورتی که متقاضی حق بیمه کسری از ماه را پرداخت نماید، چنانچه محرز شود که همزمان به نحو دیگری دارای سابقه پرداخت حق بیمه نزد سازمان است، وجه پرداختی در دوره همپوشانی عینا به وی مسترد و سوابق ایجادی ناشی از آن حذف شود.

در صورتی که متقاضی حق بیمه کسری از ماه را پرداخت نماید و به طور همزمان مشمول سایر صندوق‌های بیمه‌ای یا عناوین مشابه باشد، وجه پرداختی در دوره هم پوشانی به کسر حق بیمه سهم درمان (۹/۲۷) به وی مسترد می‌گردد.
درصورتی که متقاضی حق بیمه کسری از ماه را پرداخت نماید و بنا به عللی سابقه بیمه اجباری که مبنای محاسبه و پرداخت حق بیمه کسری از ماه بوده حذف گردد، وجه پرداختی بابت ماه مربوطه به کسر حق بیمه سهم درمان (۹/۲۷) به وی مسترد می‌گردد.


بیشتر بخوانید:

 

جزئیات پرداخت یارانه جدید کالایی ۶۰ و ۱۲۰ هزارتومانی از مهرماه

 

سن و شروط بازنشستگی برای زنان و مردان + جزئیات

 

نحوه محاسبه متناسب سازی حقوق بازنشستگان + جزئیات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
علی زنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
1
6
بازنشسته سال۸۸تامیناجتماعی هستم . افزایش حقوق در سال۸۹ برای گارگران ، کارمندان و بازنشستگان دولت۱۵٪ بود وبرای بازنشستگان تامین اجتماعی ۶٪ یعنی ۹٪ کمتر از بقیه.از مسئولین محترم تقاضا میشود این۹٪ که طی چند سال گذشته در حق ما اجحاف شده برای جبران آن اقدام نمایند و در اصلاح همسان سازی در نظر بگیرند. ضمناً در ابتدای سال۸۸ که حقوقها اضافه شد حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۴٪ بیشتر از بقیه بود که ما را شامل نشد چون در سال۸۸ بازنشسته شدیم.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
4
6
کاش مسعولین تامین اجتمایی اینقدردقیق وفوری برای گرفتن پول دقت وهیجان دارند!!!!همینقدرهم برای حق وحقوق مستمربگیران سازمان شتاب میکردند!! 10سال سابقه قانونی سخت وزیان آوررانادیده گرفته اند ۰10سالی که برابرقانون ویکجا حق بیمه اش پرداخت شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
2
11
خبر خوش اونکه هیچ بازنشسته ای از ۲میلیون ۸۰۰ تومن کمتر نگیره با این حقوقی که شما میدین دیگه هیچ کس نمیخاد بیمه پرداخت کنه میگن اگر بانک بزاریم هم روش سود میاد هم بداز چند سال حقوق بیشتر تامین اجتماعی میده واقعا هم راست میگن این چطور همسانسازی که کردین ۱۰ سال سابقه ۱۵۰ تومن

اگر واقعا راست میگین با‌بازنشسته کشوری ولشکری برابر بدین ما ناتنی نیستیم این دولت ما ما هم است نفت کاز طلامال ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
5
12
من کسر ماه‌هایی از سالهای گذشته دارم لطفاً در مورد اونها هم فکری کنید.
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
8
ما که فعلاً بازنشسته نشده ایم ولی کل بازنشسته ها را که می بینیم ، همیشه بازنشسته لشگری و دستگاههای دولتی بالاتر بوده اند از همه لحاظ !! ولی متأسفانه چرا برای تأمین اجتماعی آنقدر باید پائین باشد ، در صورتی که قشم ضعیف جامعه ما فقط کارگر و بازنشسته کشوری است
خداوند خودش به داد همه ما برسد
درخشانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
9
سلام لطفا کسانی که میخواهند سال 99 بازنشسته شوند چه افزایش حقوق در نظر گرفتید
ناشناس
Japan
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
1
18
با سلام ووقت بخیر منظور از ماه‌های کسری چیست ایا اگر کسی قبلاً بیمه بوده باشد بعد از چند مدت کار بیکار شده باشد و بعد دوباره به جای دیگه یا خودش بیمه بریزه آیا اون مدتی که بیمه رد نشده وبیکار بوده الان میتونم بیمه شو خودش بریزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
خیر منظور ماههایی است که بیمه آن رد شده ولی ناقص مثلا بجای ۳۰ روز ۲۹ روز و کمتر رد شده و جهت ماههایی که اصلا بیمه رد نشده قابل خرید نیست
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
2
19
سلام چرا فکری واسه سختی کار بازنشستگان نکردین اون ده سال ۴ درصد که دادیم چه شد واسه ماها ۲۰ سال ۲۹۰ هزارتومان اضافه شد ده سال سختی کار ؟؟؟؟؟؟؟؟
لاله جیلی جوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
2
2
با سلام . این حرکت مردمی قابل توجهیه اما یک عیب بزرگ داره اونم اینکه آدمی مثل من تنها باید چکار کنم که مشمول این قانون نمیشم همسر مرحومم شب سال سابقه ی بیمه داره که در سابقه ی بیمه شدن فقط نوزده ماه لحاظ شده که به من گفتند مقصر کارگزار ایشون بوده که حق بیمه پرداخت نکرده ... به همسر من و من که بازمانده ی ایشون هستم ظلم شده کاش منهم میتونستم با پرداخت باقی مانده ی حق بیمه ی ایشون سقف پرداختیم رو بالا ببرم میشه کمکم کنید ......... و من الله التوفیق
پری
United States of America
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
1
خبر خوش برای بازنشستگان وقتیه که حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، با حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری همسانسازی بشه.
ایرج محمودی فرد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
3
4
چرافکری به حال ماجانبازان بسیجی تامین اجتماعی کسر دودرصدازحقوق بابت بیمه که معاف می باشند دیوان عدالت رای به عدم کسروعودت داده ولی تامین اجتماعی امتناع می کند یعنی تومملکت کسی نیست جلوی تامین اجتماعی بگیره حتی دیوان عدالت برای عدی کسر نمی گردد تبعیض بین جانبازان مگه خونی ازاوناریخته ازمارنگین تره ازخدابترسید
فریده ملکشاهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
1
1
سلام من 97بازنشست شدم وحکم99من 5میلیونه ک با200کسورات بیمه وبیمه تکمیلی 4800دریاتفیمه درحالیکه همترازمن ک الان سرکاره باکسورات6/500/000دریافتیشه طبق جدول فقط200ب حقوق من اضافه میشه این کجاش همسانسازی؟درحالیکه میبایست800بمن اضاف میشدفقط شلوغ کردن ک همسانسازی اصلاهمچین چیزی نیست
بیمه شده
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
4
13
باسلام
ضمن تشکر
من کارمند هستم و تحت پوشش بیمه ی تامین اجتماعی ؛
از سال ۱۳۸۰تا ۸۳ یک وقفه ی سه ساله در سابقه ی بیمه ای من افتاده ؛ آیا با این طرح میتوانم آن سه سال را بصورت اختیاری واریز نمایم که سابقه ام تکمیل شود و سر موعد بازنشسته شوم ؟
باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
این چه جور عدالتیکه حقوق بیمه تامین اجتماعی ولشگر همسان سازی فرق چیه این یکجور نجاتپرسی است ما همه بیمه شودها ایرانی هستیم نصر..در..نصر همه شجره ایرانی داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
سلام
من هم شرایطم تقریبا مثل شماست
اگه همچین شرایطی باشه
لطفا ب من هم خبر بدین
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
اگه در این مدت کار نکردی که هیچ کاریش نمیشه کرد و اگه کار کردی باید مدارکتو ببری تامین اجتماعی ادعای فرم ادعای سابقه پر کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
1
4
سلام لطفا ی فکری هم به حال کار افتادگان کلی بکنید به خدا نمی توان با این گرونی با ۲۳۰۰ زندگی کرد واقعن بریدم همیشه شرمنده زن وبچه هامونیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
3
شما رو به هر کسی که میپرستین .
بسه دیگه به دروغ گفتن ادامه ندین
تا کی مردم رو با حرفهای دروغتون میخواین سر گرم کنین
مگه قرار نبود برای همه باز نشتها اعم از مستمری بگیر و باز نشسته 20 در صد اضافه کنین قول دادین این ماه مشخص میشه . ما که چیزی نمیبینیم .
خواهشا قولهای بی خودی به این مردم بی گناه ندین . جواب شما با خدا باشه . وا گذارتون کردیم به خدا و بس . الهی در روز قیامت خداوند جواب تک تک کارها تون رو بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
2
شما رو به هر کسی که میپرستین .
بسه دیگه به دروغ گفتن ادامه ندین
تا کی مردم رو با حرفهای دروغتون میخواین سر گرم کنین
مگه قرار نبود برای همه باز نشتها اعم از مستمری بگیر و باز نشسته 20 در صد اضافه کنین قول دادین این ماه مشخص میشه . ما که چیزی نمیبینیم .
خواهشا قولهای بی خودی به این مردم بی گناه ندین . جواب شما با خدا باشه . وا گذارتون کردیم به خدا و بس . الهی در روز قیامت خداوند جواب تک تک کارها تون رو بده
النا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
2
بنده حدود 5سال در محلی بصورت پاره وقت کار میکردم که کارفرما برای بنده فقط 15روز از ماه را بیمه رد کرده است که چند ماهیست متوجه شده ام پس از اعتراض دو ماهیست اخراج شده ام سوالم اینه که این قانون در مورد پرداخت کسری سالهای گذشته توسط خودم امکانپذیره؟؟؟؟
حسين خدادادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
1
2
سلام بعد از ٣٣ سال حق بيمه چرا ٢١٠٠ميليون حالا هی خبر خوش مدهيد ميشه نان اب چرا حق مارو نمدهيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
2
آقای شریعت مداری تبیض بس است پنجاه میلیون وام کشوری پنج میلیون تامین اجتماعی یک بار حقوق تامین اجتماعی رو اینقدر به رخ نکشید و توپی فضای مجازی نگذارید از حرفهای تکراری شما خسته شدیم اینقدر وعده سر خرمن ندهید مردم رو در یابید چرا آرامش رو از خانواده گرفتید خداوند آرامش رو از شما بگیره ۶۷ سال سن دارم یکسره تو خونه به خاطر ندارم ندارم دوا داریم چند سال دیگه مگر قرآن زندگی کنم تا سال دیگه آیا زنده ام الان بچسبید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
3
خبرهای خوش تامین اجتماعی تمام نمیشه بجای این خبرهای مفت برید وضعیت اسفناک زندگی بازنشسته ها را ببینید بجای ساختن درمانگاه ، نان بزارید رو سفره مردم تا مریض نشن
محفوظ
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
1
مسئولین سازمان تامین اجتماعی بیهوشن . یک عده ادمای زرنگ و فرصت طلب یاد گرفتن با دوز کلک سر سازمان را کلاه بزارند و با سند سازی ارائه مدارک تحصیلی وهزار ویکنوع کلک دیگه حقوق هایب ازنشت
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
0
شما جایی نگهداری و آب زیتون بده و از این ثواب ها نمی کنید . فعلا بروید مشکل محاسبه کار سخت و زیان آور بازنشسته ها رو درست کنید بعد بیاید به کارگران دیگه مثلا کمک کنید
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
0
همه چیز دروغ است و هیچ مسئولی یک کار برای مردم انجام نداده است و مردم را بدبین به نظام کرده اند و دروغ تحویل مردم می دهند
یاسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
1
با خوردن حق بیمه از سر وته میزنید نفر بازنشسته میشه .حقوق خوب هم نمیدین.ال امان از دست شما.خداوند هدایت بکند شما را.شستا هه.هه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
1
سلام ‌کسانیکه زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی بوده درکمسیون پزشکی از کار افتاد تشخیص داد شده الان تا چند سال باید بیمه پرداخت کند شمار به خد فکری به حال این مریضی قشرهای آسیب پذیر بکنید چند سال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
1
سلام وخسته آیا افراد از کار افتاده که کمیته امداد امام خمینی حق بیمه اش را پرداخت میکرده ودر کمیسیون پزشکی از کار افتاد تشخیص داد شده الان تا چند سال پرداخت بیمه باز نشسته میشود شمار را به خدا فکری به حال این مریضی قشرهای آسیب پذیر بکنید
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
1
0
بابا تروخدا پیگیری بیمه بیکاری فروردین باشید الان برج 6شده اگه نمیدید بگید زنگ زدم 1420 میگه بودجه نیومده لیست رفته دست دولت معلوم نیست کی بدهند آیا این حق من کارگره اینم از دولت امید
تهرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
0
نمیدونم این چه همسان سازی هست که بازم بازنشستگان کشوری و دولتی از ما که تأمین اجتماعی هستیم حقوق بیشتری میگیرن والا ما هم سالها پول به بیمه پرداخت کردیم در ضمن پول نفت حق ما هم هست به خدا چطور میگید منابع مالی ندارید ما که نباید تاوان بی تدبیری دولت را بدهیم خودتون رو جای ما بزارید میفهمید چه خبره
ابوطالب
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
1
2
سلام وعرض ارادت
خواستم از ریاست تامین اجتماعی خواهش ودرخواست کنم البته اگه مورد قبول واقع بشه بابت خرید خدمت سربازی واضافه نمودن به سابقه بیمه اینجانب ۲ سال تمام در بدترین نقطه از کشور عزیزمون ایران خدمت کردم ایکاش لااقل بابت خدمت سربازی یه مبلغی بگیرید که از پرداخت اون بربیایم هرسال این مبلغ بیشتر وبیشتر میشه که با این هزینه های زیاد از پرداختش وا مانده ایم باتشکر.
محمودبرای
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
0
1
برای کسانیکه54ماه پرداختی حق بیمه دارندوسن انهابهشصت ونه رسیده ایاچیزی تعلق میگیردیاهم چنان درانتظارواهی دولت باشند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
1
باسلام من کارافتاده کلی هستم کلا ۱۵سال بیمه پرداخت کردم ولی بخاطر حادثه وناتوانی جسمی از
کارافتاده شدم با دوتابچه، مستاجری ،قسط، حقوقه ماهانه دومیلیون دویست میگیرم.امابخداکفاف زندگیمو نمیده من کارافتاده کلی شدم باید حداقل,حقوق مادومیلیون هشتصدتومان باشه .خودتون بااين حقوق يک روزهم نمیتونید زندگی کنیدلطفأفکری به حال ماکارافتادها کنید اینقدرتبعیض قائل نشيدلطفا فکری به حال ما کنید...؟
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
سلام...یه سوال ایا سوابق بیمه ای که در سالهای قبل ناقص بوده ..هم میشه پرداخت کرد....یا فقط سال جاری...
سید مسلم هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
سابقه بیمه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
من ۱۸ سال سابقه کار دارم ولی یکی از چشمم را سر کار از دست دادم ایا امکان دارد بیمه را بخرم باز نشت بشم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
3
ببخشید این طرح جبران کسری ماهانه بیمه تامین اجتماعی برای افراد کارگاهی تحت پوشش تامین اجتماعی برای سنهای بالاتر از پنجاه هم قابل اجراست یا فقط زیر پنجاه میتونن کسری ماه های خودشون بخرن. با تشکر جواب دهید....
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
5
سلام پدر من هفت سال سابقه بیمه دارد،60 سال دارد،برای پر کردن سه سال باقیمانده چقدر باید واریز کند؟؟
کاظم نیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
1
خریده صابقه از شما درخاستی می خام به من توزیح بدهید من شیش سال صابقه دارم از شما خاهشمند می خاهم برایم توزیح بدهید باتشکر؟
روح اله رضازاده رودکلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
0
0
با عرض سلام
بنده در تاریخ ۲۷/۱/۱۳۹۹برای ثبت نام بیمه بیکاری به کافینت و بعداز کد رهگیری ماه فروردین واوردبیهشت واریز شود بعد از چند ماه از اداره کار پیامی بابت احرار هویت که بنده از پیشخوان گرفته وبا تمام مدارک لازم به بیکاری برای اداره کار ارجاع دادم تمامی مدارک تکمیل انجام شوده الان نزدیک به یک سال شوده هنوز پرداختی انجام نشود با اینکه جز مشمولین قرار گرفتم علت پرداخت نکردن به چه دلیل می باشد
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
مثلا درسالهای ۷۵تا۹۰درماههایی کسری چنروزه وماهیانه دارم یعنی الان میشود اینهاراتکمیل کنم .
وامابعد شرکتی که کارمیکردم به چندنفرسختی کاردادند چون بلدبودند شلوغ کنندویا آشنایانشان بودند ولی به بقیه ندادند این چه عدالتیست رئیس اداره کاربه من میگوید بروامضاکارفرماتوبیارتابهت سختی کاربدم خدایا این دیگه چه حورشه
ع س
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
1
سلام من ثبت نام غیر حضوری کردم برای اخذ ۱۴ حقوق استعلاجی بابت کرونا... درخواستم در حال پیگیری هست
میخواستم بدونم برای بیمه این دوهفته باید چیکار کنم؟ الان نگاه کردم بیمه اسفند کلا برام‌ رد نشده....من اسفند کرونا گرفتم
ناشناس
France
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
0
0
سلام
من سی وچهار سال وده ماه سابقه دارم دو ماه کم دارم
علت کم داشتن هم این است که در سالهای ابتدای بیمه ام
سالی پانزده روز کم ریخته اند که مجموع آن شده دو ماه
حالا می خواهم ببینم می شود این دو ماه خرید
مبلغ آن چقدر می شود
ممنونم
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
0
0
با سلام من برای مثال سال 98 برج 2 برام 13 روز بیمه رد شده ایا امکان خرید اون 17 روز باقیمانده وجود داره
علینقی مجیدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
0
0
سلام. مسولین تامین اجتماعی خواهشن برای خرید کسری از ماه سالهای قبل از ۱۳۹۹ ی فکری بکنن
محمدصادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
باعرض سلام
بنده سال 85و86 خدمت سربازی بودم .وشهریور سال 1388بیمه تامین اجتماعی رد شد تاالان ،وبیمه خدمت سربازی هم خریدم میشه سال 87بیمه بخرم یعنی اون وقفهی که افتاد بخرم
ناشناس
United States of America
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
سلام خسته نباشین جنباب ریس بیمه شوهره من پنج سال سابقه بیمه دارد دوسال سربازیش هم بخاهیم پول بدیدن چقدر باید بدیم خودش هم ده ماه تو خونه افتاده افت اکسیژن دارد تورخدا تورو به جان عزیزتون بگین من باید چکارکنم تا بشه بازنشستگی شو بگیریم نان اور ندارم من این خاهرتون اگر دلتون طاقت میاره که هیچ اگر هم ن یک کاری کنین ممنون
آذر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
0
0
با سلام و خسته نباشید.....شوهر من قبل سربازی هم بیمه بوده آیا لازم هست پول بدم بیمه را بخرم براش یا خیر؟ در ضمن الان بیست و دو ساله سابقه کار داره....چون سنش رفته پنجاه سال دیگه پا درد و کمرد درد واقعا داره اذیتش می‌کنه بهم بگین آیا میتونه زودتر بازنشسته بشه.....اگر میشه باید چکار کنم لطا راهنمایی کنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
0
0
مدت سربازی که دوسال بوده که سال شصت و هفت حقوق سربازان بی مقدار بوده که همان مبلغ اندک هم توسط افراد ستادی که در گردان بودن میبایست پرداخت شود پرداخت نمی‌شد و معمولاً جهت دریافت تصفیه حساب بدون دریافت وجه مجبور به تأیید مبلغ پرداختی بوده ایم اجحاف می‌باشد دولت قبول دار نشود سهم بیمه را که تازه میبایست مبلغ را بروز جهت ثبت سابقه پرداخت کنیم لطفاً مسولان تجدید نظری در رابطه با این مورد انجام دهند حقوق سربازان عادی ماهی سیصد تومان بود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->