در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند شهردار منطقه۸ مشهد: اجرای پروژه‌های عمرانی در اراضی پادگان، حاصل تعامل ارتش با مدیریت شهری است
سرخط خبرها

تی‌بی‌ام خط ۳ قطار شهری مشهد در مسیر خط ۴ مترو

  • کد خبر: ۵۷۲۸۰
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
تی‌بی‌ام خط ۳ قطار شهری مشهد در مسیر خط ۴ مترو
شبانگاه چهارشنبه و در عملیاتی حساس، فرایند انتقال دستگاه دمنتاژشده حفار قطارشهری خط ۳ از مبدأ خیابان امامت مشهد به ایستگاه خواجه ربیع در خیابان مهر مادر آغاز شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ عملیات انتقال دستگاه حفاری قطارشهری از خط ۳ برای عملیات حفاری خط ۴ آغاز شد. با این اقدام طبق وعده شهردار مشهد، عملیات حفاری این خط پیش از پایان امسال آغاز خواهد شد تا مشهد باز هم اختلاف خود در مگاپروژه‌های قطارشهری را با دیگرکلان شهر‌های کشور بیشتر کند.
شبانگاه چهارشنبه و در عملیاتی حساس، فرایند انتقال دستگاه دمنتاژشده حفار قطارشهری خط ۳ از مبدأ خیابان امامت مشهد به ایستگاه خواجه ربیع در خیابان مهر مادر آغاز شد تا یکی از مهم‌ترین اقدامات برای آغاز عملیات حفاری خط ۴ قطارشهری با موفقیت انجام شود.
طبق اعلام مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد، این دستگاه دارای ۲۵ قطعه ترافیکی سنگین و ۲۵۰ قطعه ریز است که تاکنون برخی قطعات کوچک این دستگاه جابه جا شده است.


پایان انتقال تا ۲۵ بهمن

کیانوش کیامرز افزود: طبق برنامه ریزی ازپیش تعیین شده قرار است تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه تمام قطعات دستگاه به ایستگاه مهرمادر منتقل شود.
وی خاطرنشان کرد: در این مرحله از انتقال این دستگاه، قطعه اصلی یا کاترهد دستگاه که دارای ۹.۴۵ متر قطر و ۱۴۰ تن وزن است، جابه جا شد که این عملیات ۴ ساعت به طول انجامید.


وجود فقط ۴ دستگاه حفاری در ایران

وی اضافه کرد: امیدواریم این عملیات با موفقیت انجام شود و آسیبی به قطعات وارد نشود، زیرا به طورکلی ۴ دستگاه تی بی ام (حفاری) در ایران وجود دارد که از این تعداد ۲ دستگاه در مشهد مستقر است و همه قطعات آن از خارج از کشور وارد شده، به همین دلیل حفظ سلامت قطعات از اهمیت زیادی برخوردار است.
مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: این دستگاه ۱۰۵ متر طول و ۱۷۰۰ تن وزن دارد و به عنوان یک کارخانه متحرک عمل می‌کند. همچنین حدود ۸۰ نفر در ۳ شیفت کاری بر روی دستگاه کار می‌کنند که کار اصلی آن حفاری تونل به صورت مکانیزه است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->