شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی ۶ هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد+تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳) گره کور ترافیکی در میدان شهید کاوه مشهد باز می‌شود
سرخط خبرها

تی‌بی‌ام خط ۳ قطار شهری مشهد در مسیر خط ۴ مترو

  • کد خبر: ۵۷۲۸۰
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
تی‌بی‌ام خط ۳ قطار شهری مشهد در مسیر خط ۴ مترو
شبانگاه چهارشنبه و در عملیاتی حساس، فرایند انتقال دستگاه دمنتاژشده حفار قطارشهری خط ۳ از مبدأ خیابان امامت مشهد به ایستگاه خواجه ربیع در خیابان مهر مادر آغاز شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ عملیات انتقال دستگاه حفاری قطارشهری از خط ۳ برای عملیات حفاری خط ۴ آغاز شد. با این اقدام طبق وعده شهردار مشهد، عملیات حفاری این خط پیش از پایان امسال آغاز خواهد شد تا مشهد باز هم اختلاف خود در مگاپروژه‌های قطارشهری را با دیگرکلان شهر‌های کشور بیشتر کند.
شبانگاه چهارشنبه و در عملیاتی حساس، فرایند انتقال دستگاه دمنتاژشده حفار قطارشهری خط ۳ از مبدأ خیابان امامت مشهد به ایستگاه خواجه ربیع در خیابان مهر مادر آغاز شد تا یکی از مهم‌ترین اقدامات برای آغاز عملیات حفاری خط ۴ قطارشهری با موفقیت انجام شود.
طبق اعلام مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد، این دستگاه دارای ۲۵ قطعه ترافیکی سنگین و ۲۵۰ قطعه ریز است که تاکنون برخی قطعات کوچک این دستگاه جابه جا شده است.


پایان انتقال تا ۲۵ بهمن

کیانوش کیامرز افزود: طبق برنامه ریزی ازپیش تعیین شده قرار است تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه تمام قطعات دستگاه به ایستگاه مهرمادر منتقل شود.
وی خاطرنشان کرد: در این مرحله از انتقال این دستگاه، قطعه اصلی یا کاترهد دستگاه که دارای ۹.۴۵ متر قطر و ۱۴۰ تن وزن است، جابه جا شد که این عملیات ۴ ساعت به طول انجامید.


وجود فقط ۴ دستگاه حفاری در ایران

وی اضافه کرد: امیدواریم این عملیات با موفقیت انجام شود و آسیبی به قطعات وارد نشود، زیرا به طورکلی ۴ دستگاه تی بی ام (حفاری) در ایران وجود دارد که از این تعداد ۲ دستگاه در مشهد مستقر است و همه قطعات آن از خارج از کشور وارد شده، به همین دلیل حفظ سلامت قطعات از اهمیت زیادی برخوردار است.
مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: این دستگاه ۱۰۵ متر طول و ۱۷۰۰ تن وزن دارد و به عنوان یک کارخانه متحرک عمل می‌کند. همچنین حدود ۸۰ نفر در ۳ شیفت کاری بر روی دستگاه کار می‌کنند که کار اصلی آن حفاری تونل به صورت مکانیزه است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->