نشست هم‌اندیشی شفاف‌سازی عملکرد کمیسیون ماده ۵ برگزار شد نگاهی به تاریخ اجتماعی شهر مشهد که نماد هم‌زیستی است | مشهد، پناهی برای ۷۲ ملت رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه میدان معراج شهدا در توس، ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تقویت پارکینگ‌های موقت و ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد در ایام چراغ برات ۱۴۰۳ بهره‌برداری از سایت بانوان بوستان «طرق» مشهد تا پایان ۱۴۰۳ استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد با تأکید بر خلاقیت و نوآوری آبفا مشهد: تسریع در ساخت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مشهد نیازمند تنوع تأمین مالی است استفاده از طرح‌های هنرمندان برای بیلبورد‌ها و استرابورد‌ها در جشنواره هنر‌های شهری ۱۴۰۴ مشهد گزارشی از مشکلات جدی معیشتی و شغلی تاکسی‌رانان مشهدی | خواسته‌ها و گلایه‌های رانندگان تاکسی اقدام اورژانسی برای بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در حاشیه شهر مشهد ویدئو| اظهارات ظریف درباره موضوع حجاب و حقوق بشر در گفت‌وگو با سی.ان.ان انتصاب مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل‌رسانه شهرداری و مدیر منطقه سه شهرداری مشهدمقدس برگزاری نشست هم‌اندیشی بین دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی در خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایام چراغ برات جانمایی و نصب ۳۳ نمایشگر شهری در مشهد پویش شمس، آموزش نکات بهداشتی و سلامتی زنان و کودکان به بانوان محلات حاشیه شهر مشهد + ویدئو هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار دارد (۳ بهمن ۱۴۰۳) بازدید استاندار خراسان رضوی از سد شوریجه و تصفیه‌خانه‌های شماره ۷ و التیمور مشهد (۲ بهمن ۱۴۰۳) مهم‌ترین پروژه ایمن‌سازی رانندگی در بولوار وکیل‌آباد مشهد در حال اتمام است مدیر اجرایی مراکز معاینه فنی خودرو مشهد: ۲۰ درصد خودرو‌های زیر چهار سال در مرحله نخست معاینه فنی رد شدند
سرخط خبرها

تی‌بی‌ام خط ۳ قطار شهری مشهد در مسیر خط ۴ مترو

  • کد خبر: ۵۷۲۸۰
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
تی‌بی‌ام خط ۳ قطار شهری مشهد در مسیر خط ۴ مترو
شبانگاه چهارشنبه و در عملیاتی حساس، فرایند انتقال دستگاه دمنتاژشده حفار قطارشهری خط ۳ از مبدأ خیابان امامت مشهد به ایستگاه خواجه ربیع در خیابان مهر مادر آغاز شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ عملیات انتقال دستگاه حفاری قطارشهری از خط ۳ برای عملیات حفاری خط ۴ آغاز شد. با این اقدام طبق وعده شهردار مشهد، عملیات حفاری این خط پیش از پایان امسال آغاز خواهد شد تا مشهد باز هم اختلاف خود در مگاپروژه‌های قطارشهری را با دیگرکلان شهر‌های کشور بیشتر کند.
شبانگاه چهارشنبه و در عملیاتی حساس، فرایند انتقال دستگاه دمنتاژشده حفار قطارشهری خط ۳ از مبدأ خیابان امامت مشهد به ایستگاه خواجه ربیع در خیابان مهر مادر آغاز شد تا یکی از مهم‌ترین اقدامات برای آغاز عملیات حفاری خط ۴ قطارشهری با موفقیت انجام شود.
طبق اعلام مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد، این دستگاه دارای ۲۵ قطعه ترافیکی سنگین و ۲۵۰ قطعه ریز است که تاکنون برخی قطعات کوچک این دستگاه جابه جا شده است.


پایان انتقال تا ۲۵ بهمن

کیانوش کیامرز افزود: طبق برنامه ریزی ازپیش تعیین شده قرار است تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه تمام قطعات دستگاه به ایستگاه مهرمادر منتقل شود.
وی خاطرنشان کرد: در این مرحله از انتقال این دستگاه، قطعه اصلی یا کاترهد دستگاه که دارای ۹.۴۵ متر قطر و ۱۴۰ تن وزن است، جابه جا شد که این عملیات ۴ ساعت به طول انجامید.


وجود فقط ۴ دستگاه حفاری در ایران

وی اضافه کرد: امیدواریم این عملیات با موفقیت انجام شود و آسیبی به قطعات وارد نشود، زیرا به طورکلی ۴ دستگاه تی بی ام (حفاری) در ایران وجود دارد که از این تعداد ۲ دستگاه در مشهد مستقر است و همه قطعات آن از خارج از کشور وارد شده، به همین دلیل حفظ سلامت قطعات از اهمیت زیادی برخوردار است.
مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: این دستگاه ۱۰۵ متر طول و ۱۷۰۰ تن وزن دارد و به عنوان یک کارخانه متحرک عمل می‌کند. همچنین حدود ۸۰ نفر در ۳ شیفت کاری بر روی دستگاه کار می‌کنند که کار اصلی آن حفاری تونل به صورت مکانیزه است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->