افتتاح اولین شعبه روستا بازار در مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) دیدار شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاون اقتصادی شهرداری مشهدمقدس با مدیران بانک رسالت تشکیل ستاد خدمت رسانی به زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ در مشهدمقدس ۱۲ هزار گذر زیارتی در اداره گذرنامه خراسان‌رضوی جامانده است عضو شورای اسلامی شهر مشهد: تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها باید با دقت و کیفیت باشد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه‌های شهری باید در زمان مقرر و براساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شوند درباره «شجاع‌السلطنه»، حاکم ۲۰۰ سال پیش خراسان تلاش شهرداری مشهد برای مکانیزه‌شدن نظافت بزرگراه‌ها | تجهیزات خدمات شهری به‌روزرسانی می‌شود اعمال‌قانون ۲۱۰۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۰ خودروی متخلف توقیف شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در ابتدای بولوار کوثر، سه‌راه خیام و بزرگراه آزادی در مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) هشدار درباره شیوع «سالک» در حاشیه شهر مشهد آخرین وضعیت پروژه انتقال آب از دریای عمان به مشهد آغاز مطالعات ایجاد شهرک متمرکز ضایعاتی‌ها در مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲ مرداد ۱۴۰۳) تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت‌ساله‌شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: اجرای قوانین حمایت از معلولان در دستور کار قرار گیرد

  • کد خبر: ۱۳۷۸۸۶
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: اجرای قوانین حمایت از معلولان در دستور کار قرار گیرد
عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: در حوزه حمایت از معلولان، مصوبات جامع و کاملی در سطح ملی و محلی داریم، ولی این مصوبات در سطوح مختلف، نیازمند اجرایی‌شدن است. به سهم خود اجرایی‌شدن سیاست‌گذاری‌ها و مصوبات شورای شهر از سوی شهرداری را دنبال می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید دبیریان در گفت‌وگویی با گرامیداشت ۱۲ آذرماه، روز معلولان، اظهار کرد: این روز فرصت بسیار مغتنمی است تا هر مجموعه و سازمانی نسبت به ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های خود درخصوص این قشر از جامعه بپردازد.
وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌ها و اقدامات مدیریت شهری به موضوع مناسب‌سازی برمی‌گردد، گفت: باید بدانیم که این شهر، متعلق به همه شهروندان است و همه با هر شرایط جسمی و فیزیکی و سنی و‌... در بهره‌گیری و استفاده از خدمات شهری نباید هیچ‌گونه مشکل و محدودیتی داشته باشند.
دبیریان افزود: شورای ششم شهر مشهد مقدس، از ابتدای فعالیت تا‌کنون سعی داشته تا به سهم خود در این زمینه نقش‌آفرینی کند و رویکرد حمایتی نسبت به جامعه معلولان و توان‌یابان داشته‌ایم. مصداق تجلی و عملیاتی‌شدن سیاست‌گذاری‌های این حوزه را می‌توان در بوستان‌های مناسب‌سازی‌شده برای معلولان و کم‌توانان مشاهده کرد.
دبیریان با بیان اینکه در حوزه حمایت از معلولان، شورای شهر تاکنون مصوبات مختلف حمایتی داشته است، تصریح کرد: از جمله این مصوبات می‌توان به تکلیف شهرداری برای مناسب‌سازی فضا‌ها و اماکن متعلق به خود اشاره کرد.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: در این حوزه، مصوبات جامع و کاملی داریم، ولی این مصوبات در سطوح مختلف، نیازمند اجرایی‌شدن است. به سهم خود اجرایی‌شدن سیاست‌گذاری‌ها و مصوبات شورای شهر از سوی شهرداری را دنبال می‌کنیم.
دبیریان افزود: شهرداری باید هرچه سریع‌تر نسبت به ارائه گزارشی از اهم اقدامات خود در راستای مناسب‌سازی شبکه معابر، ساختمان‌ها و بنا‌های در اختیار خود و‌... اقدام کند و مجدانه حامی جامعه معلولان و توان‌یابان هستیم تا حقی از آن‌ها ضایع نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->