شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: پروژه‌های مدیریت شهری درحال اجرا و اتمام است که نشان از همت بالا دارد

  • کد خبر: ۶۱۰۵۴
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
استاندار خراسان رضوی: پروژه‌های مدیریت شهری درحال اجرا و اتمام است که نشان از همت بالا دارد
استاندار خراسان رضوی گفت: با وجود رکود اقتصادی، پروژه‌های مدیریت شهری درحال اجرا و اتمام است که نشان از همت بالای این عزیزان دارد.

 به گزارش شهرآرانیوز، محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی، در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح نخودک (ابوطالب) گفت: این تقاطع از درخواست‌های مردم بوده و در حداقل زمان عملیات اجرایی آن انجام شد. کاهش تصادفات و کاهش زمان سفر درون شهری از دلایل اهمیت آن است.

 

وی با بیان اینکه با وجود رکود اقتصادی، پروژه‌های مدیریت شهری درحال اجرا و اتمام است که نشان از همت بالای این عزیزان دارد، افزود: از اعضای شورای شهر و شهرداری مشهد که به مناطق حاشیه این شهر توجه دارند سپاسگزارم.


به گفته وی، با هماهنگی‌های انجام شده میان استانداری و شهرداری مشهد پروژه‌های بیشتری نیز افتتاح خواهد شد. در آینده نزدیک شاخص‌های مشهد ارتقا خواهد یافت.نهاد‌هایی که در امر خدمت رسانی به مناطق محروم توانمند هستند را باید پای کار بیاوریم.

 

شهردار شخصا برای تسهیل حریم با صاحبان املاک گفتگو کرد

محمدرضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، نیز در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح نخودک (ابوطالب) گفت: به عنوان منتخبین مردم، عهد بستیم تا از حقوق شهر دفاع کنیم و به تعهدات خودمان عمل کنیم. از تلاش همکارانمان مخصوصا شهردار متشکرم، شهردار شخصا برای تملک املاک حریم پروژه با ساکنان صحبت کرد.

 

وی ادامه داد: این پروژه خواسته به حق مردم بود حتی وضعیت زندگی هم اینجا مناسب نبود ابتدا یک پل قوسی در این محل افتتاح شد.

 

به گفته وی، اجرای این پروژه بر بهبود اوضاع این منطقه تاثیر بسزا دارد و ارزش املاک آن را افزایش خواهد داد. توانمندی اقتصادی مردم باید افزایش پیدا کند خوشحالیم که در این راه کمک حال بوده‌ایم.

 

 تقاطع نخودک با هزینه ۱۱۵میلیارد تومان افتتاح شد

خلیل‌الله کاظمی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، همچنین در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح نخودک (ابوطالب)گفت: احداث این تقاطع از سال۸۶ درخواست مردمی بود، سال ۹۸، ۱۴۳ مورد تصادف جرحی و فوتی در این نقطه داشتیم.


وی با بیان اینکه اولویت پروژه‌های عمرانی مربوط به اتصال حاشیه شهر به مرکز است، افزود:مسیلی زیر این پروژه قرار دارد که باید حفظ می‌شد، از این کال از طریق باکس عبور کردیم.

 


کاظمی با اشاره بر اینکه تسهیل حریم این پروژه که شامل ۳۰ پلاک بود خود از مشکلات اجرای این تقاطع بود که با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان تملک شد، ادامه داد:  ادامه این مسیر به طول ۱۰ کیلومتر برای دسترسی جاده کلات به شهر نیز انجام خواهد شد.هزینه احداث پل ۷۰ میلیارد تومان و مجموع هزینه این پروژه ۱۱۵ میلیارد تومان شد.

 

نخودک نخودک نخودک نخودک نخودک نخودک نخودک نخودک نخودک نخودک نخودک نخودک نخودک نخودک نخودک

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->