جابه جایی بیش از ۱۵ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۴ درباره بنای مصلی‌ها که نمونه‌های بزرگ شده محراب‌ها هستند | شکوهی ۳۰۰ ساله در پایین خیابان گزارشی تاریخی از یک کاربری متفاوت برای بنای تاریخی کنار دروازه «پایین‌خیابان» | نشست دیپلماتیک در «باغ مصلی» جوانان افغانستان بربام فوتسال آسیا ایستادند بوستان خطی اسماعیل آباد در آستانه بهره‌برداری | افزایش ۷۲ هزار مترمربعی فضای سبز مشهد تا ماه آینده  شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ + فیلم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری
سرخط خبرها

گلایه مردمی درباره پیاده راه بازار رضا (ع) مشهد

  • کد خبر: ۹۶۰۵۰
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
گلایه مردمی درباره پیاده راه بازار رضا (ع) مشهد
پیگیری گلایه مردمی درباره پیاده راه بازار رضا (ع) مشهد که به محل پارک تبدیل شده است.

سعیده آل ابراهیم | شهرآرانیوز؛ یکی از مطالبه‌های مردمی مربوط به شهرداری منطقه ثامن، پیاده راهی است که در ضلع شمالی تا جنوبی بازار امام رضا (ع) و با هزینه مدیریت شهری ایجاد شده، اما مدت هاست که کاربری اصلی خود را از دست داده و به محلی برای پارک و تردد خودرو‌های شخصی و تاکسی‌ها تبدیل شده است.

همین مسئله هم برای تردد آسان شهروندان و زائران مشکلاتی ایجاد کرده است. حال به گفته سرپرست معاونت فنی و اجرایی شهرداری منطقه ثامن، قرار است فردا جلسه‌ای برای تصمیم گیری در این باره تشکیل و در نهایت این مسئله تعیین تکلیف شود.

پیاده راه یا محل پارکینگ؟

سیدایمان برکاتی گفت: در منطقه ثامن، کمیته تخصصی آسیب شناسی و رفع نابسامانی‌های بافت پیرامون حرم مطهر رضوی فعالیت می‌کند. این کمیته تقریبا هر ماه یک مرتبه، جلسه‌ای با حضور همه دستگا ه‌های خدمات رسان در اطراف حرم مطهر رضوی از جمله آستان قدس، پلیس راهور، نیروی انتظامی و ... برگزار‌ می‌کند.

وی با بیان اینکه موضوع آخرین جلسه این کمیته، معابر پیرامون بازار امام‌رضا (ع) بود، اظهار کرد: از ابتدا قرار بود این معبر پیاده راه باشد، به گونه‌ای که دسترسی کسبه بازار و ساکنان از معابر جایگزین فرعی اطراف تأمین شود. اما همین طور که بخشی از مردم مطالبه دارند که اینجا پیاده راه بماند، کسبه و تعدادی از مردم نیز معتقدند به دلیل نزدیکی به بازار بهتر است در این محل خودرو‌ها پارک شوند.

برکاتی بیان کرد: باید با هم اندیشی بین دستگاهی، نظارت پلیس راهور و فرمانداری، تصمیم ویژه‌ای برای آن معبر گرفته شود؛ ضمن اینکه نظر فرماندار و رئیس شورای شهر این بود که از نمایندگان بازار رضا و ساکنان آن منطقه نیز در جلسه دعوت شود تا نظرات آن‌ها نیز در تصمیم گیری لحاظ شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->