درآمدهای میلیاردی در انتخاب رشته کنکور خسارت ۲هزار میلیارد تومانی کرونا به گردشگری خراسان رضوی آب نمک غرغره کردن تاثیری در پیشگیری از کرونا دارد؟ هاری قطعا کشنده است | حتی یک خراش جزئی از حیوانات را جدی بگیرید سفر به شمال ممنوع شد آغاز ثبت نام وام ازدواج ۲۵ میلیونی فرزندان بازنشستگان کشوری انفجار یک منزل مسکونی در اهواز + فیلم هشدار نظام پزشکی: مردم از سفر به مشهد پرهیز کنند کارت قرمز دولت برای بی توجهان به کرونا + فیلم افزایش فوت دانش‌آموزان بخاطر حضور در مدارس، صحت دارد؟ آخرین اخبار درباره پرداخت بیمه بیکاری سه ماه خرداد تا مرداد زنگ خطر شیوع ویروس کرونا بلندتر از همیشه + فیلم آشنایی با عوامل اصلی وزوز گوش جدول پخش برنامه‌های مدرسه تلویزیونی از شبکه آموزش دوشنبه ۷ مهر استاندار تهران: هر کس به افراد فاقد ماسک خدمت برساند مجرم است + فیلم دستگیری اعضای باند توزیع‌کننده گسترده کراک و شیشه در مشهد وزیر بهداشت: همکارانم اگر حقوق هم نگیرند، کار می‎کنند +فیلم آغاز ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری از ۷ مهر + شرایط متقاضیان
خبر ویژه

درمان بی خوابی با ۱۲ راهکار ساده

  • کد خبر: ۴۲۰۵۷
  • ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
درمان بی خوابی با ۱۲ راهکار ساده
اگر از بی خوابی رنج می‌برید، با رعایت چند نکته ساده می‌توانید مثل یک کودک شیرین بخوابید و گرفتار بی خوابی نشوید.
به گزارش شهرآرانیوز، همه افراد در زندگی دچار بی خوابی شده اند,، اما در برخی از افراد بی خوابی، تبدیل به یک مشکل شده است، آن‌ها ساعت‌ها نمی‌توانند به خواب فرو بروند و مدام در رخت خواب تغییر وضعیت می‌دهند یا دائما در حال چک کردن ساعت تلفن همراه خود هستند.

  اگر شما هم گرفتار بی خوابی هستید، با این ۱۲ روش ساده می‌توانید از شر بی خوابی خلاص شوید و مثل یک کودک خواب شیرینی داشته باشید.

برای رفتن به رختخواب و بیدار شدن یک ساعت مشخص تعیین کنید.

صبح‌ها ۱۵ الی ۳۰ دقیقه خود را در معرض نور مناسب قرار دهید.

وقتی به رختخواب می‌روید اتاق خواب تان باید هوای مطبوع و کمی خنک داشته باشد.

با یک کار آرام بخش مانند دوش آب گرم یا مطالعه به رختخواب بروید.

هر روز حداقل ۳۰ دقیقه ورزش کنید البته زمان ورزش کردن نباید نزدیک به زمان خواب تان باشد. [ورزش کردن]عصر‌ها مایعات کمتری بنوشید تا نیازی نباشد نیمه شب به دستشویی بروید.

ساعت بیداری تان را طوری انتخاب کنید که هر روز هفته قابل تکرار باشد.

شب‌ها نیم ساعت قبل از خواب تمام منابع نور آبی را خاموش کنید.

 اتاق خواب تان را کاملاً تاریک کنید  یاچشم‌بند بزنید.

اتاق خواب باید برای خوابیدن است و سعی کنید در اتاق خواب تلویزیون تماشا و کار نکنید. [عدم استفاده از گوشی]سیگار نکشید، زیرا نیکوتین مانع عمیق شدن خواب می‌شود.

بعد از ظهر  قهوه و نوشیدنی‌های کافئین دار  ننوشید و شب شام سنگین نخورید.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
سرخط خبرها
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}